Boarhunter. Creative Commons License 2012.05.02 0 0 648

A fogyasztás láb és gumifüggő is.

Normál kerékkel, AT-s v. országúti gumival a TDI 8-9 között eszik. amikor rátettem a 31x10.5-ös MT gumikat, felment tíz fölé a fogyasztás, igaz, olyan helyekre is be tudtam menni ahol inkább üzemórát kell nézni mint kilométert. Ugyanezekkel a kerekekkel megjártam görögországot fullra pakolt kocsival 8.5-ös átlaggal. Az is tény, hogy nem taposom ki a belét.

A vízpumpa viszkója hajlamos tönkremenni, ha elhanyagolod a légszűrőt, akkor a légtömegmérő is. Viszont a vízpumpa külön van, nem kell a fél világot lecserélni vele együtt, a vezérlés fogaskerekes, örök élet +1 nap.

Sajnos az első futómű elég gyenge konstrukció és kevesen értenek a beállításához, hajlamos megenni a gumikat. A nyomtávrúd gömbfejeit nem lehet cserélni csak egybe az egészet, elég zsebbenyúlós mutatvány, a felújított állítólag nem sokat bír. A keresztstabilizátor gömbfejei az első nagyobb döccenőig bírják, aztán ha szétszálnak, akkor minden rugózásnál csattog az eleje.

Küszöbből két féle van. Amelyik már elrohadt és amelyik rövidesen el fog. Az ajtózsanérok a nehéz ajtó miatt kikopnak, meglóg az ajtó. Ez elöl nem akkora baj de a dögnehéz hátsó ajtó idővel idegesítően zörög.

Az elektromos ablakemelő reléit szintén nem az örökkévalóságnak tervezték, de idővel megtanulja az ember, hol kell egy nagyot odaütni a kárpitra, hogy bekattanjon a relé és fel/lehúzza az ablakot.

Előzmény: tamiya (646)