Én is max. 14"-os kerékben gondolkodom. A motort meghagynám az eredetit. Aztán ha bejön a dolog,megkeresi egy 6,5-8 LE diesel árát.
Az a baj a személyautó váltókkal,hogy túl gyorsak lesznek a trakik. Talajmarózáshoz 2km/h kötüli sebesség kell,amit nem igen tudnak a háztáji masinák. A 16"-os keréknek 15n/min fordulat kell a 2km/h sebességhez. Ezt egy 3000n/min frdulatu motorrol levenni 1:200-as áttétel kell. Persze lehet vele tötyörögni,de akkor meg nincs kondi a talajmaróhoz.
Én már sokat számolgattam és mindíg az lett a vége,hogy váltók sora kellene.
Nekem műutra nem kell,mert itt Kaposváron agyon is lőnének a gép mellett! :-)
Szigorúan utánfutóval kéne vinnem,persze egyik kertből a másikba,meg a szőlőkben lehetne vele közlekedni.
Van egy 1H -es diesel motorom 7 vagy 8 Le a teljesítménye. 70kg a súlya és 70cm magas. Az a baj,hogy túl nagy ilyen pici trakiba.
A Holderbe már el is menne,mert abból nagyobb gépet lehetne építeni. Régi NDK padkahenger motor 400ccm. A 2H Multicar motornak a fele. 23kg a lendkereke,tehát nyomaték gondja nincs. Teljesen fel let újitva,csak darabokban volt.