Az a helyzet,hogy nem kívánok utánna caplatni. Munka után,meg hétvégeken kellene vele dolgoznom és nincs kedvem kutyagolni.
Először Motorobot,vagy Holder trakira gondoltam ami motorhibás. Úgy alakítanám át felülősre,hogy a motor és a váltó közé betennék egy közdarabot. Váznyúlvánnyal meg az első futóművet meg lehetne oldani. Aztán jött a "szikra",mert van egy MF 70-em.
Azt alakítom át úgy,hogy megfordítom a váltót és a motor néz előre. Kell hegesztenem egy dobozt,ami a gép hátúlját képezi,azon lenne a hátsó tengely,meg egy végáttétel váltó.
Most jönnek a szűrke foltok!!
Mivel a gyári kereke csak 4,0x8-as azzal semmire nem mennék. A 6,0x16-os (Zuk méret) gumit meg nagyollom rá.Vajon mi lenne a jó és 13"-os méretben van-e traktormintás gumi?
Aztán a dirrekt hajtás sem tiszta teljesem,mert ugye nem lenne diffi!! Persze csak szántóföldön mozogna és a nagyobb kapálógépek is elvannak diffi nélkűl.
A gépmunkákkal nincs gondom,mert adott szinte minden.
A másik kérdés,hogy a tárcsacsapágyak elég erősek-e kerékcsapágynak? Aztán érdemes-e hidraulikát készíteni rá,vagy elég egy kézi kiemelőkar?
Ezek a dolgok,amiket még ki kell veséznem még mielőtt hozzálátok. Meg van az MF talajmarója, kb 1 méter széles.ami bőven elég.
Ekét meg váltvaforgatót szeretnék,persze réselt kormánylemezzel.
Majd dobok fel egy videót,hogy mi is az elképzelésem!