FCVASUTAS: Kőbánya-Kispest - Bp. Kelenföld már régen meg lehetett volna.
Mindent lehet, csak következményei vannak.
Akár önálló vonattal ingázva, akár valamilyen vonat megállóiként. (pl. nyári Záhony-keszthely) és ütemesen, csatlakozva a gyorsokhoz a két állomáson
Ha csökkenne a tehervonatok száma, akkor lehet emelni az ablakos vonatok számát Ferencvárosban (amire Nyugatról a B-vágányokon át Kelenföld felé kijár valami, addig gyakorlatilag minden más mozgás kizárva).
Ezért továbbra is az a járható út, hogy Fradiban meg kell állnia mindennek és a 150-es vonal vonataira lehet átszállva KöKi-re eljutni.
csekzoli: Egy könnyen megvalósítható : Budapest-Déli - Oroszlány
Plusz egy Flirt árán megvalósítható (mivel Környén lenne a keresztjük...)
És csak az órás, komáromi (győri) ütemet felező betétjáratok esetében.
Szintén könnyen megvalósítható lenne: Ahogy nézem az idei menetrendet feltűnik a Pusztaszabolcs - Dunaújváros szakasz
Mit szeretnél? Hogy álljon meg minden vonat mindenhol? Az a trakciós normaidők miatt nem lehet, mert akkor 10 perc alá esne a fordulóidő Dunaújvárosban, azt meg nem engedik dupla-Flirttel.
Lovrin: Amit reálisan meg lehetne lépni határátmeneteken, hogy EU-n belüli határokon
Nem nyert (és ez az összes többi, határon túli vonatokról álmodozóknak is szól).
A határon túl vagy az ottani vasútnak, vagy üzleti alapon a kijáró vasútnak kell a menetvonalat megrendelnie, és a pályahasználati díjat kifizetnie. Ez meg akkora összeg, amit senki nem vállal fel. Még az ÖBB is egy reggeli vonat kivételével visszavágta a Hegyesből induló, csak odáig közlekedő bécsi elővárosi vonatait, mert a Hegyeshalom oh. – Hegyeshalom szakaszra senki nem akarta kifizetni a díjat...
Látható, hogy egyre inkább el is sorvadnak a vonatok a nemzetközi viszonylatokban (pl. Olaszország felé is ezért nincs már Venezia EN).