Köszönöm a segítséget. Akkor először a Skoda váltót fogom beszerezni. Persze majd motort is kell, még az sincs. Először 4 kerekűben gondolkodtam, de azt nem tudnám forgalomban használni, ezért meg nem büntetnek felénk, ha van rajta világítás és fék.
Egyébként a Kubota piszok jó gép, de kicsit lassú. Igaz, ez majd változik a nagyobb kerekekkel. A majdani gépet, kizárólag vontatásra szánnám. A mostaniból, még a difi hiányzik. Persze az oldalanként oldható lehajtás jó dolog, főleg azért, mert alapból fix a két oldal (difizár), így jó szántani és rotálni. Vontatni viszont jobb lenne egy difis, 4 sebességes gép. A kubotát nem arra tervezték, hogy menet közben váltsak, így azt a kétállású kuplunggal oldom meg. Felezőn indulok, aztán ha van lendület, beteszem hosszúba. Amúgy is elindul, csak kapar, amíg fel nem veszi a tempót. Na és a tengelykivezetések is jobbak lennének fixen a vontatáshoz és nagyobb sebességhez, mint ez a hatszög alakú, csapos megoldás. Igaz, a gyors adaptercseréhez, és nagy nyomaték átviteléhez, ez a legjobb.
A motort majd fordítva tervezem mint nálad van, tehát a váltóra fogatni, a gép elején pedig lenne a szíjkuplung. Nekem ez a szíjas dolog bevált, ha elkopik, nem drága a csere, bárhol beszerezhető. A motor mögé menne a légszűrő és kipufogó, a tetejére pedig egy lapos tartály.