Amennyiben injektoros a gép, akkor szerintem első körben egy resetet kellene csinálni. Ez annyiból áll, hogy a negatív aksisarut leveszed pár percre és valamilyen fogyasztót bekapcsolsz (pl beltérvillany). Miután eltelt pár perc, utána elvileg indítás után járatni kellene pár percig, majd emelt fordulaton kellene járatni, majd 8-10 km-t kellene autózni vele, ezzel tanítod be az ECU-t.
Ez a legolcsóbb mód kideríteni, hogy vezérlési baj van-e, vagy mechanikus. Ha a jelenség továbbra is fennáll, akkor kellene a további hibakeresést folytatni, de annyi minden okozhatja, hogy az borzasztó.
Azt sem ártana tudni, hogy a vezérlőegység milyen rendszerű. (A tiédbe talán még EEC IV. van, de lehet, hogy már V.)
Az én autóm is csinált régebben hasonló tüneteket, de már nem tudnám megmondani mit csináltunk vele :(