Ratesz
2012.04.03
|
|
0 0
3428
|
No, úgy néz ki megvan a hiba forrása a töltési problélmámnak - hála Zolikának a TR BP-nél! Az rögtön kiderült, hogy a gyári fesszabályzó már ki lett cserélve magyarra, ami tartósabb, de sajnos az én gépemnél elmelegszik és akkor a standard 14V-ot eldobja. Szóval át lett helyezve az ülés alól hátrébb és remélhetőleg nem lesz így túlmelegedési gond. Vagy rá kell majd applikálnom egy kis ventillátort.
A másik, hogy írtam még régen, hogy volt hidegindítási gondom, miszerint a gép csak rece-recélt és nem indult, csak 2. indítózásra. No ennek az oka pedig a benzinpumpában lévő nyomás szabályzónak volt köszönhető, ami ki lett cserélve és királyul indul azóta!
Szóval most már alig várom, hogy húzzam neki. Lehet mégse kellene eladnom... ;-) |
Előzmény: emils (3419)
|
|