A körlekedési törvénytervezet szerint kétóránként a szomszédos megyeszékhelyeket kötelező lenne összekötni..
Hmm... ez az álom kategóriája, mégha a buszos variációkat is nézzük. Ott van Salgótarján-Miskolc. Napi két buszjárat van, mióta a világ világ. Egerből Miskolc felé adott a busz is, a vasútnál ha a füzesabonyi átszállást is bele vesszük, menetidőben versenyképesebb. Viszont a Pest felé működő virtuális km képzés itt is létezhetne, ugyanis ha Egerből busszal mész Miskolcra, csak 70 km-es jegy kell, míg vonaton már 80-as...
biztos be is férne a kétóránként közlekedő fehérgyarmati meg budapesti gyorsok közé...mondjuk ha nem lenne inga.
Nem biztos, hogy kell annyi vonat, sőt szerintem nem kell. Vagy a debreceni helyett járjon.
Évek óta egy alapos ráncfelvarrásra és legalább Fa-Maklár közötti második vágányra van szüksége a vonalra.
A pálya tartós rendbe rakása valóban fontos lenne. Jelfeladás van, igazából nem értem, miért nem lehetne ezután a pesti vonatokkal 120-al repeszteni, főleg a Flirt-ekkel. Csöris vonatoknál meg a Bz-nél persze nem lenne értelme, de pár percet lazítani lehetne a maklári kereszten.