Én ebben az esetben egyből visszaadnám a ma átvett Start Klub kártyámat és ha beleszakadnék, akkor is vennék egy kb. félmilliós kocsit, ami hazahoz Pestről meg visszavisz. :D
A mostani állomás ui. 15 perc, Felnémetre / a Tesco-hoz viszont nem szívesen buszoznék ki, hogy utána megtegyem ugyanazt az utat vonattal visszafele és lássan madártávlatból a házamat, ahonnan egy órája elindultam...
De ha már álmodozunk, úgyis most jön április 1., a pár éve ebből az apropóból megjelent egri metróról szóló kacsával kapcsolatban a földalatti szerelvényekkel tök jó ráhordást lehetne csinálni a vonatra, mert nem állnának 1 percet minden lámpánál, mint a buszok és nem 30-cal ballagnának a szélső sávban :D
Komolyra fordítva a szót ötleteim nekem is lennének (pl. kétóránként IC Egerből, motorvonat mely Füzesabonyban csak rácuppan a szintén motorvonatokból kiállított miskolci IC-re és irány a Keleti), de ha ilyen ütemben amortizálódik le a MÁV járműparkja és a pályák lehet 10 év múlva már csak óránkénti bz lesz Egerbe gyors meg fehérgyarmati inga az nyista. A fővonalakon meg a mostanihoz képest fele akkora szerelvények járnak és az addigra egyedüliként állva maradt postabhv-kból lesz kiállítva az összes, amik az elővárosból lesznek szétosztva az egész országba... 1-2-t B-s kocsi megmaradhat a személyvonatokra, de szigorúan VMAX = 80-nal.