Törölt nick Creative Commons License 2012.03.19 0 0 38311

A HÉV-el pont az a baj nálunk ,hogy mostaha gyerek még a BKV-n belül is, amúgy meg nagyvasútnak akar látszani játszák is ,hogy vasút, a bonyolult szabályrendszer, jelzésrendszer, menesztgetések, állomástávú közlekedés stb. És ugye szigetüzem ,mert semmivel sem kompatbilis, nem átjárható stb. Ha villamosként menne akkor egyszerűsített üzemben is mehetne hatékonyabb is lehetne, és hát simán lehetne zárt pályás villamos. A 2-es pl. mehetne tovább a ráckevei vonalán villamosként, a M2-Ghév összekötés esetén meg a lehetőségek végtelenek, van rá több terv is, az is ,hogy vegyes üzemű jármű, ami alsó és felsővezetékről is tud működni. Vagy, hogy Rákosfalváig jár a metró ott pedig közös peronos átszállás, avagy metró Cinkotáig zárt pálya és szintbeni kereszteződések megszüntetésével. Bár akkor már sztem Kistarcsa kórházig kéne kivinni ott P+R parkolót is lehetne építeni az M0 mellé. Van rá több terv is ,de valszeg úgyse lesz még ebből semmi még jó pár évig. Addigra meg úgyis szétrohad anynira a HÉV pálya és jármű egyaránt, hogy úgyis neki kell esni komolyan akkor meg már érdemes így csinálni. Akkor viszont ha metróként akarják azt a pályát használni tényleg kell a nagyvasúti szigorú üzem ill. metrós (2-3 perces követésekre pl. térközös).

Előzmény: vrobee (38308)