vrobee Creative Commons License 2012.03.19 0 0 38291

Hogy lehet egy látszatot megcáfolni? :PPP

 

Annyi szerintem az nyilvánvaló, hogy itt (ha összesítve nézed) bevételkiesésről nem nagyon van értelme beszélni. A Bp-bérlettel ellentétben, az kicsit más szitu volt. Viszont meg kell tudni osztozni...

 

Szóval számomra az a látszat, hogy a volán - amelyik ugye a több utast viszi - némi joggal f*sik attól, hogy a bevételek "testvériesen" lesznek elosztva, és hogy a "racionalizálás" fölülről az ő rovására fog végbemenni. (Amíg nincs rendes megrendelő szervezet, ami szervezi és _tételesen kifizeti_ a szolgáltatást, addig nem nagyon lehet mást várni, mint ilyen-olyan nagypolitikai ötletek, fellángolások mentén való reformkisérleteket, amiből esetleg néha valami féltökű dolog valóra válik. És amíg ez így van, addig a biztos bevétel az, amit az utas direktben a kasszába beadott...)

 

A MÁV-ot meg igazából qrvára nem érdekli, hogy hány utasa van. Talán azt nem bánja szerintem, ha arra téved néhány, mert akkor könnyebb faluromboló vasútbezárókkal riogatni, de olyan nagyon nem forszírozza a dolgot...

 

Asszem annyi tény, hogy a jogszabályi háttér eddig nem nagyon kedvezett a közösségi szövetségeknek.

Akinek ez mindenekelőtt érdeke, az elsősorban a júzer, és amíg nincs olyan szervezet, ami őt képvielje...

Előzmény: manhattani (38290)