A MÁV pedig, ezen a talajon állva, küzd a fővonali Volán járatok ellen. Pedig azok még hasznot is hoznak, nemhogy nagy veszteséget, mint a Bz.
Namost ezzel akár egyet is értenék, ha nem épp egy olyan intézkedéssel karöltve jelentették volna be bizonyos távolsági járatok leállítását, amely szerint bizonyos vasútvonalakon csak mutatóba hagynak néhány vonatpárt.
(Ami persze valódi költségcsökkentést tekintve ugyan nem 0, ahogy egyesek állítják, de messze van az ugyanennyi vonat más elosztásban való leállításával elérhetőtől.)
Csak nem azért, mert vasútbarát érzelmeink vannak? :-)
Szvsz. politika. Egy országnak nincsenek vasútbarát érzelmei. Viszont lehet riogatni falurombolással, elegen elhiszik. Másrészt hülyén veszi ki magát, hogy néhány éve azzal riogattunk, most pedig mi állítjuk le a vasutakat - ezért a "félmegoldás".
Azok a buszok, mivel nyereségesek, javítják az összországos szaldót. Akkor mi van? :-))
Az van , hogy nem külön az A az érdekes, hanem az A+B...
Miért is kéne leválasztanom a foglalkoztatási szálat? Csak nem kínos a MÁVnak? :-)
Nem, hanem azért, mert félrevisz. Egy alkalmazott foglalkoztatása megérhet valamennyi állami támogatást, ezt persze bele lehet számolni a fenti A-ba meg B-be. De amennyit megér, az messze nem az, amennyibe az alkalmazása kerül, amennyiben a munkaköre esetleg valamekkora egyszeri ráfordítása pótlás nélkül kiváltható.