Na, a márkaszervizekről inkább ne beszéljünk!
Gyakornoki időszakomat egy hivatalos márkaszervízben végeztem Békéscsabán...
Hát rendesen beláttam a színfalak mögé!
Volt, hogy behoztak egy autót olajcserére... Leengedték a fáradt olajnak kb a felét. (még fröcsögött amikor dugták vissza a leeresztőt!) bedobták a szűrőt és viszontlátásra... Persze közben a tulaj békésen kávézgatott az eladótérben.
Egy másik autón gyújtógyertya csere: beálltak vele, hallgaták a motor járását.. Szépen járt ezért pár perc múlva lecsapták a motorháztetőt és viszlát.
Természetesen a autótulajdonosok mindkét esetben fizettek mint a katonatiszt!
Pl: vezérléscsere 154 000ft (ha nem hallom el se hiszem...)
pl: hibatároló lekérdezés 5000ft+áfa!
A szerelőktől beszerezető mutyi, olajokról nem is beszélve.
Mobil 1 fullsynt olajat 1500ft/L valaki? Esetleg?
Szintén kulliszatitok, de elárulom... Az igazi dörzsölt szerelő a táskájában egy kanna tescós olajjal jött be dolgozni, de 4 liter fullsynt-el ment haza!! (amit, a hétvégi fusi szereléskor a fent említett áron értékesített!) Egy minimálbér nem sok mindenre elég, ugyebár. Elhivatottságról pedig, egy 20 éves kényszerautószerelőnél természetesen nem beszélhetünk.
Ezek után én nem megyek többé rablószervíz közelébe sem. Az a szomorú, hogy ennek a gyanútlan autótulajdonos issza meg a levét...