Dániel!
Én a helyedben maradnék az 1,9 tdi-nél.
Nekem is 1997-es évjáratú van (monjuk ismerőstől vettem 900.000-ért és én vagyok a 4. tulaj)
Ettől függetlenül cserélni kellett:
Váltó tartó bakok mert nem gyári zselés volt, hanem utángyártott és már rossz állapotú volt, rázott :135.000
Kuplung: ~120.000
Fűtőradiátor: 70.000
hátsó gátlók cserélve ~55.000
Chipel-ve van ~ 125 LE
olja és szűrő csere 10.000 km-enként
valamilyen első futómű alkatrész 3 havonta 11-16.000 ft attól függően, h melyik nem érdemes szettbe venni,
a hibásat kell cserélni.
(Tegyük hozzá naponta 2* megyek végig a Hungária körúton)
zömmel vegyes vagy városi használatban sem megy 6 l fölé a fogyasztás.
átlag 5,3-5,6 l/100 km (de mértem már 4,9-et is :)
265.000 km-el vettem és most 298.000 van benne 1év alatt.
előtte 2005-ös Suzuki Svift II. 102 LE illetve egy 2002-es L200 Mitsubishim 110 volt,
most egy 1997-es A4-el járok,ami kényelmes, komfortos és a fenti kettőhoz képest megy is :) és kevesebbet fogyaszt!!!!
vásárlás előtt hozzáértő ismerőssel nézesd át!!!
sok sikert!