Köszi a kimerítő választ. Nem tudok hinni sajnos ezeknek a fránya számoknak, de ami a legrosszabb, hogy ugyanúgy néz ki egy 150 ezret futott és egy 350 ezret futott darab is.
Láttam olyat, amin 250 ezernél a kormányon még van redő, az ülésnél (S line kagylós ülés!) a háttámla bal oldalán tenyérnyi részen eltűnt a kárpit, ugyanakkor nincs kiülve. Na ez most akkor hogy lehet?
A motorja szépen indul, szépen jár.
Aztán néztem nagyot a 170.000 km-es A4-nél, amikor alig akart beindulni. Család használhatta, mert mindenhol ki-beszállás karcos jelei. A kormány kifényesedve, stb. Na az tuti nem annyi. Jah, a kuplung elkezdett búgni, amikor kinyomtam...
Őszintén mondom, már elég volt a nézelődésből, próbautakból. Lehet fogom magam és kimegyek tréleren behozok egyet, csak nem tudom hogyan beszélek pl. egy olasszal.
Most még van egy 250 körüli darab, amit elviszek próbára és megkérdezem a szertelő ismerősöm véleményét. A gond a kokányolással, a szervizintervallum kihagyásával van, ami miatt ennyi hulladék van.
Üdv.