Nekem "97es A4 van.200e km-el vettem,motorikusan semmi baja pedig már jó ideje 160LE körül van.
Jól gondolod,állapotot kell nézni.Ismerek afn passatot 390ezerrel és 650ezerrel is. Az előbbin még nem volt generál az utóbbin már volt.De szerintem valós 300ezerig nem nagyon kéne gondnak lenni. Használat függő.
Szervizkönyvet is lehet hamisítani. Üzemanyag: OMV kúton tankolok,nincs bajom vele,tudtommal nem kényes a gázolajra,bár én használok spurit minden 2. tankoláskor.
Autópályán 130al 5,5körül eszik,városban 6,5 ha "észnélkül" 8.Mért adat,nincs fogy.mérőm.
Vezérlést (szíjak,v.pumpa,görgők) 90ezer körül kell cserélni ha jól tudom,de én 80e-nél cseréltem.
Az Olaj+levegő sz. 10ezernél,üzemanyag szűrőt 20ezrenként.
Lengőkar: vásárlás után fél évvel cseréltem szettet,kedvezménnyel 94ezer volt a Febi,azóta nincs vele baj, motorhoz még nem nyúltam hozzá bár 1-2 hidrotőke hidegen csattog majd ha vezérlés cserés lesz kicserélem.
Kasztni nem rozsdásodik csak ha törve volt és gány munka.
Sérülésmentes példány igencsak ritka,ennyi idősen óhatatlan hogy ne legyen javított vagy fényezett elem.De ha jól megcsinálták akkor nem számít.
András: ebben nem tudok segíteni