Az az igazság annó pár Mz-t koptattam de azok közül bármelyik is akkor volt 19LE amikor szakadékba száguldott 110-el a végsebességével.
Volt forgalomba egy fajta adatait mellékelem az tényleg volt annyi papiron 5200 fordulaton és közben már szakadt szét. A DDR motorok teljesítménye mindig egy nagy varázslat volt mert " szétesés határán " működtetve adta le .
MZ TS 250
Gyártási év: 1973 - 1976
Hengerûrtartalom: 243 cm3
Teljesítmény: 19 LE 5200-as fordulaton
Max. sebebesség: 125 km/h
Súly: 144 kg
Gyártott darabszám: 110.899
Ha megnézed a P10 nyomaték görbét és az Mz-t rájössz miért nem használják trakesznak az Mz-t ,a hűtés a legkevesebb gond. a P10 félgázon max nyomaték határon van.
Én kb 40.000 km-t motoroztam 2 MZ-vel akkor / 1975-83/éreztem magam ezekután motoron amikor 175 CZ Jávára ültem .
Nem is beszélve megbizhatóságukról ami hát....
István