Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2788

Az az igazság annó pár Mz-t koptattam de azok közül bármelyik is akkor volt 19LE amikor szakadékba száguldott 110-el a végsebességével.

 

Volt forgalomba egy fajta adatait mellékelem  az tényleg volt annyi papiron 5200 fordulaton és közben már szakadt szét.  A DDR motorok teljesítménye mindig egy nagy varázslat volt mert " szétesés határán " működtetve adta le .

 

MZ TS 250

Gyártási év: 1973 - 1976
Hengerûrtartalom: 243 cm3
Teljesítmény: 19 LE 5200-as fordulaton
Max. sebebesség: 125 km/h
Súly: 144 kg

Gyártott darabszám: 110.899 

 

Ha megnézed a P10 nyomaték görbét és az Mz-t rájössz miért nem használják trakesznak az Mz-t ,a hűtés a legkevesebb gond. a P10 félgázon max nyomaték határon van.

Én kb 40.000 km-t motoroztam 2 MZ-vel akkor  / 1975-83/éreztem magam ezekután motoron amikor 175 CZ Jávára ültem .

Nem is beszélve megbizhatóságukról ami hát....

 

 

István

 

 

 

Előzmény: caterpillar20 (2786)