Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 531

Hát ezaz. Régen tudták, mi a minőség, mi a strapabíróság, de most... Mindenki itt cseszekedik a gagyi műanyag meg alu elemekkel, hogy könnyebb legyen a busz, miközben elvész a minőség. Csak alumíniumból meg kompozitból nem lehet rendes buszt építeni, ami huzamosabb ideig kibír egy olyan szintű várost, mitn Budapest, vagy bármilyen nagyvárost, csak hát úgy tűnik csak Kelet-Európában szokás 10 évnél tovább megtartani a buszokat, meg úgy egyébként is bármit. Németországban mindenhol 5 évente cserélik a buszokat, nekik nem fontos a minőség. A buszokat előbb selejtezik, mint hogy elromolnának. Csak hát ennek semmi értelme, egyszer kell valamit rendesen megcsinálni, ami legalább 20 évet kibír, és nem 4 szériát, ami 5-6 év és annyi. Amúgy nem tudom, nálatok mi a helyzet járműügyileg, de hogy itt tragikus, az biztos. Ilyen várost te garantáltan nem találsz mégegyet Európában, max Romániában, de (és ez nem sértés) az egy másik kategória. Csak mondom, kezd teret hódítani az a látásmód, hogy jó a gagyi szar műanyag fostalicska, ami zörög, hangosabb, mint a régiek, sokkal könnyebben retkesebbek lesznek (lásd ezeket a csodálatos vászon üléseket, amiket a franc se tudja, ki talált ki, de nagyon félrenyúlt vele), és tetü szűkösek. Érdekes, hogy a Volvo 7700A-kban szinte nincs is sokkal több hely rajta, viszont hála a 2x2-es üléseknek olyan rohadt szűkös az egész, hogy amennyi ember egy 280-ason röhögve elfér, az a Volvon ár igencsak nyomorog. Az mellékes, hogy ha megy a klíma a buszokon, kétszer annyit fogyasztanak, mint a Rába motoros 280-ok, vagy 260-asok... Így azért igazán megérte darabjáért közel 70 millió, miközben ennyiért simán 2 jobb minőségű használt buszt lehetett volna venni. És ha ez a had ne mondjam meg milyen tendencia folytatódik, csak rosszabb lesz...

Előzmény: HLJ (530)