Nagyon igaz a cikk, próbáltam rágoglezni! Meg Bahn.de lekérdezéseket végezni.
Átlós vonal, Szombathely-Nagykanizsa táv. Az egyik város 130 ezer lakosú (ca. Győr méretű), ez Tours, a másik 140 körüli, ez Le Mans, Pécsnél egy kicsikét kisebb.
Van 6 pár vonat! Meg kettő átszállós, de ebből egy tök értelmetlen, mert korábban indulok, kétszer szállok át, és kétszer annyit utazok, és így is majdnem a következő vonat érkezése előtt érek oda. A másik meg félúton buszozós, és összesen 3 órás, és ez is kerülő lehet.
A 6 vonat ütemesre emlékeztető, de nem ütemes menetrendben, és eltérő menetidőkkel rendelkezik, 4 db órás, 1 db egy és negyed órás és egy db másfél órás menetidővel. Szóval 100 km-re vállalható ez a menetidő! A leggyorsabb vonat 2 helyen, a leglassabb 10 helyen áll meg útközben!
Szóval volt hol tanulni a pécsieknek a menetrendrontást!