Szia!
Ez a fűtés dolog nagyon érdekes. Nálam is iszonyatosan jó a fűtés, de hála valami barbárnak, aki előttem volt az autó tulaja, szerencsésen kitépte a műszeregység burkolatának rögzítőcsokjait, tönkretette a levegőbefúvás intenzitásának finom állítási lehetőségét, s gondoskodott arról is, hogy igazából csak szembe jöjjön a levegő, lábra, illetve ablakra ne igazán lehessen irányítani.
Nem tudom, hogy aki ilyan munkát végez, az nem gondolkozik-e el azon, mit is tett.
Egyszóval az enyében is iszonyatosan jó a fűtés (4 perc alatt már adja a meleget), de irányítani sajnos nem igazán tudom a levegőt a levegőbeegedő-rostélyokat leszámítva. Elvileg minél nagyobb a motor (benzines), általában annál nagyobb a fűtés hasáfoka is. (Pl. egy 1.0-ás Saxoban még akkor is gyenge a fűtés, amikor egy 1.4-es társa már ontja a meleget.)
Úgy látszik, a ZX minőségi javulást hozott a Citroenek összeszerelésében a leírtak alapján. Mintha a franciák inkább a finomságra, tartósságra helyezték volna a hangsúlyt,s nem a különleges kinézetre.
Amit írtál, azon a fajta műanyag felületen még a műszerfalápoló is nagyon szépen meg tud mutatni.