caterina3 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 3319

Akkor mégis mi a szándékod mindezzel? Tanácsot, segítséget kértem, segítő szándéknak azonban a nyomát sem igen tapasztaltam részedről, viszont kioktatást kaptam bőven. Fogalmam sincs, miért véled elfogadhatónak ezt az arrogáns, lekezelő stílust.

 

S mivel előszeretettel oktatsz ki másokat (ezúttal engem), leírok neked két dolgot, példabeszédképpen. :-)

 

1. Épp letelt garanciájú hűtőgépünkben tönkrement a hőfokszabályzó. Kihívtuk a szakszervizt. A pasas kb. két perc alatt elvégezte a  munkát, mivel szó szerinti szerelésre nem volt szükség, ugyanis egy bepattintható alkatrészről van szó. 15 ezer forintot fizettünk mindezért, amiből 7 ezer volt az alkatrész ára, és 8 ezer a kiszállás és  a munkadíj. Azt hiszem, ez (és sok hasonló tapasztalat) után érthető, ha lehetőleg egyáltalán nem fordulok semmiféle szervizhez akkor sem, ha éppen lenne valamihez alkatrész. És ez akkor is így lenne, ha zsákszámra állna itthon a pénz, mivel akkor sem óhajtanám támogatni az effajta indokolatlanul magas javadalmazást (vö. például egy középiskolai tanáréval). Éppen ezért ilyesmi nemigen fordulhat elő, hogy vaterás holmihoz kihívjak bárkit is. :-)

 

2. Mint már írtam, korábban többször vásároltunk ettől az eladótól, nagyon jó dolgokat. Példaképpen említem a pár éve vett légkeveréses elektomos sütőt, amely olyannyira új volt, hogy épp akkor jelent meg a gyártó új típusaként nálunk is az üzletekben, és képzeld, azt is egytized áron vettem tőle, teljesen jó, kifogástalanul működő darabot, annyi "baja" volt, hogy horpadt és karcos az egyik oldalán a lemez. Mindezért 30 ezer helyett 3 ezer körül! És a telekre karcosan is nagyon jól megfelel, amúgy nem is látszik, mert a fal mellé esik. És vettünk tőle nálunk is boltban kapható, vadiúj típusú kávéfőzőt is, a bolti árnak kb. a 15%-áért. Hát ezt vártam, kérdésedre válaszolva.