ati86 Creative Commons License 2011.12.25 0 0 8

Szia!

 

Amikor AX-em volt, ugyanaz volt a baja a fúvókának, mint a tiednél. Mivel ezeknek ugyanolyan egykarú ablaktörlője van, azt hiszem, egyetlen kis fúvóka van. Én megpróbáltam egy gombostű élével beállítani az irányzékot, mert a tetőre több ablakmosó-folyadék ment, mint a szélvédőre. Volt, hogy éppen eltaláltam a sugarat, s a vízfröccs épp a törlendő felületre szóródott, de legtöbb esetben elmozdult, maga a víznyomás állította mindig el a fúvókákat.

Az egykarú ablaktörlő szerintem egy nagyon jó találmány, mert csak egy darab lapátot kell venni, s az sem a vezető orra előtt hadonászik. Ha jó minőségű a lapát, az ablaktörlő rugója is elég feszes, ráadásul még a víz is oda érkezik, ahová akarjuk, akkor nagyon jó.

A BX-emmel ilyen fúvóka-gond nincs, ugyanis ott az ablaktörlőre van illesztve egy permetező csatorna, s olyan, mintha az ablaktörlőből jönne a vízsugár.

 

Amit mondtál a szervómunkahenger védelméről, elég kiábrándító. Bár azt sem szabad feledni,hogy ezek az autók minimum 14 évesek, s ilyen korban már előjöhetnek azok a problémák, amik az anyagok vetemedésével járnak.Persze ettől függetlenül gondoskodhattak volna időtállóbb anyagról.

A derékfájás nem jó, nekem a Saxoba szokott fájni egy idő után, mert azoknak az üléseknek még oldaltartásuk sincs az alapváltozatokban.

 

A ZX 3 vagy 5 ajtós? Dízel vagy benzines?

 

Mostanában elég sokat látok a használtautó.hu-n, s nagyon nyomott az áruk, pedig a külsejük, s általában a felszereltségük is kielégítő azért az alacsony árért. A ZX valahogy nem lopta bele magát az emberek szívébe, pedig egy Opel Astra sem egyedibb egy fikarcnyival sem.

Nekem személy szerint tetszik a ZX, egy ideje kezdtem rá felfigyelni. Na nem a különleges technikai megoldásai miatt, hanem a klasszikus forma és a meghíbzhatóság miatt. Bölcs döntés lehet annak, aki a Saxo és a Xantia között szeretne félúton egy autót.

Előzmény: promega (7)