fil Creative Commons License 2011.12.19 0 0 1527

Mint Guzzista is írta , a kuplung és a fék közös tartályból dolgoznak. Így amennyiben a folyadék csökkent és a kuplung nem működött ,akkor a kuplung munkahenger a ludas. Amennyire tudom atartály belül osztott ,tehát a rossz egység nem tudja teljesen kinyírni a jót. Tehát ha a kuplungod sz@rakodott ,akkor jó eséllyel a féknek nincs baja.  A kuplung főhenger bent van az utastérben a pedálnál ,tehát ha az lenne beteg ,már észrevetted volna. A munkahenger viszont nem egy ökör ára.  Van hozzá javítószett is ,ami nagyon olcsó ,de nem mindíg tökéletes megoldás. Nekem pl. hónapokig tartott amíg "bekopott" az új karmantyú ,addíg nagyon "sprőd" volt ,késve jött vissza a pedál stb. Ha ismét arra kerülne a sor én biztos ,hogy komplett cseréltetném.

Előzmény: paljoc (1525)