captainb Creative Commons License 2011.12.08 0 0 8049

Például ez. Ismerem a tulajt.

 

http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=95.msg64076#msg64076

 

De, és most ellene beszélek, nem vennék 1.4-es motorral, ami két évnél öregebb.

 

A HB tipúshibája a műszerfal mögötti csatlakozó elég, emiatt oda a világítás. Illetve a hátsó ablakmosó csöve széttörik és a kifolyó víz zárlatot okoz. Ez a kombiknál is előfordul. Kissé nyöszörgő kormány, ami egy gumialkatrész szilikonozásával orvosolható.

 

A rossz gyújtógyertyák miatt égéskimaradás, néhány szériánál maguk a gyertyakábelek öregedtek el. Főleg városi használat esetén dízelt nem vennék, mert nem tudod végigcsinálni a részecskeszűrő regenerációs folyamatát városi használatban, és az drága mulatság, ha cserélni kell.

Az Elite felszereltség esetén a klímapanelnak van egy bosszantó érintkezési hibája, amit a szervíz a panel cserével akar orvosolni, holott csak a nyákok forrasztását kell megerősíteni. Pepecs meló. A bőrkormány és váltógomb néha sokkal hamarabb megkopik, mint a futásteljesítmény alapján indokolt lenne. 

A kilincsek fényezése gyenge, hamar megkopik, az enyémről is lejött már a festék. Annyira nem bosszant, hogy momentán foglalkozzak vele.

Kombiból és sedanból rengeteg a taxi, ha L-es rendszámú az eladandó autó, keresd a műszerfalon a taxira utaló nyomokat.

 

Ami Daewoo Nubira lll- ként van hirdetve, az ugyanaz az autó, de Euro 3- as motorral (illetve ECU- val), kék környezetvédelmi plakettel.

 

Bővebb információ a hibákról:  www.lacettiklub.hu

 

 

Előzmény: ms1964 (8048)