Például ez. Ismerem a tulajt.
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=95.msg64076#msg64076
De, és most ellene beszélek, nem vennék 1.4-es motorral, ami két évnél öregebb.
A HB tipúshibája a műszerfal mögötti csatlakozó elég, emiatt oda a világítás. Illetve a hátsó ablakmosó csöve széttörik és a kifolyó víz zárlatot okoz. Ez a kombiknál is előfordul. Kissé nyöszörgő kormány, ami egy gumialkatrész szilikonozásával orvosolható.
A rossz gyújtógyertyák miatt égéskimaradás, néhány szériánál maguk a gyertyakábelek öregedtek el. Főleg városi használat esetén dízelt nem vennék, mert nem tudod végigcsinálni a részecskeszűrő regenerációs folyamatát városi használatban, és az drága mulatság, ha cserélni kell.
Az Elite felszereltség esetén a klímapanelnak van egy bosszantó érintkezési hibája, amit a szervíz a panel cserével akar orvosolni, holott csak a nyákok forrasztását kell megerősíteni. Pepecs meló. A bőrkormány és váltógomb néha sokkal hamarabb megkopik, mint a futásteljesítmény alapján indokolt lenne.
A kilincsek fényezése gyenge, hamar megkopik, az enyémről is lejött már a festék. Annyira nem bosszant, hogy momentán foglalkozzak vele.
Kombiból és sedanból rengeteg a taxi, ha L-es rendszámú az eladandó autó, keresd a műszerfalon a taxira utaló nyomokat.
Ami Daewoo Nubira lll- ként van hirdetve, az ugyanaz az autó, de Euro 3- as motorral (illetve ECU- val), kék környezetvédelmi plakettel.
Bővebb információ a hibákról: www.lacettiklub.hu