1: Nagyállomás, hurok - Egyetem - Nagyállomás, hurok
Marad a vonalhálózat.
Még jó. :) Bár hálózatnak nem nevezném.
4/4E: Doberdó utca, ABC - Dobozi lakótelep - Doberdó utca, irányítóhely
A járat a régi 28-as nyomvonalát követi, csak a Segner téren az irányítóhelynél áll meg, Tanítási munkanapokon reggel 5 percenként indul, míg délután és tanszüneti munkanapokon reggel 7-8 percenként. Minden második járat 4E jelzéssel közlekedik, s csak a fontosabb megállókban áll meg.
Jármű biztos nem lenne rá, dízelben meg inkább ne közlekedjenek ezen a szakaszona trolik. Ráadásul ha van sima és E viszonylatod is, amelyek felváltva indulnak 5 percenként, akkor a belső szakaszon már 10 perces követés lenne és egy ideig egyszerre közlekedne két jármű, mivel a gyors utolérné a minden megállóban megállót. Ezt még tetőzhetnéha dízeles trolik is járnának rajta mivel azok jóval lassabbaka buszoknál, illetve a dugók miatt 3-4 jármű is feltorlódhatna. (Persze megfelelő infrastruktúrával mindezek többsége kiküszöbölhető lenne.)