A 11-est a korház előtti körforgalomban lehetne visszafele küldenni.
Azzal csak a felesleges útvonalat lehetne megspórolni, de nem javulna a helyzet. Új útvonalat kéne neki adni. Mehetne akár a Doberdó utcára, cserélhetne útvonalat a régi 23-assal (akár úgy is, hogy a 11-es megy a hadházin, és a 23-as a Csapón), a kiskörútról mehetne a Pesti utca - Kishegyesi út - István út / Derék utca - Vincellér utca útvonalon, stb.
42-es valamelyest jobb lett mióta nem tér be az állomásra de így is mindig csúszik a 43-al együtt.
Értelmetlennek tűnt a keringés a főépület előtt, és időben tényleg jobb, hogy nem áll ott meg, de az utasok szempontjából rosszabb lett. Nem biztos, hogy aki nagy csomaggal száll le a vonatról, szívesen gyalogol a Teleki utcai megállóig. Pláne a nem éppen ízléses aluljárón keresztül.
26-ost nem ismertem de a 28-as nagy csapás volt.
Szerintem a 26-os megszüntetését sem indokolta semmi a busz-spóroláson kívül. A reggeli és a délutáni csúcsban rendesen ki volt használva. Épeszűen is meg lehetett volna oldani a "megszüntetését", pl. összevonni a 13-assal.
A 28-assal igazad van. Azt hittem, nem lehet rosszabb, mint a józsai buszok kálváriája a víztoronynál, mégis lett. Ha ragadna az illetékesekre egy csepp a szegedi közlekedésfejlesztési mentalitásból, már troli járna a 28-as helyén.