A 11-esen a Kenézytől az IT-Services felé 2-3 utasnál sosem láttam többet. Azért meg felesleges egy majdnem 60 perces menetidejű buszt fenntartani, hogy P.Z. háza előtt elmenjen.
A 42-esre nehéz magyarázatot találni, amíg nem volt összevonva a 47-essel, az egyik legkiszámíthatóbb viszonylat volt.
Gondolom közrejátszik valamelyest, hogy reggelente a Gázvezeték utcán leírhatatlan dugó van. Jobb ötletnek tartanám, ha a 18Y-vel vonnák össze, ott valamivel kisebb a forgalom.
A 43-as azon viszonylatok egyike, ami a Volán hagyatéka, kivételesen nem a DKV cseszte el.
Azt tapasztaltam, hogy a munkatársaim egy része akkor mondott le a tömegközlekedésről, amikor a 26-os megszűnt. Sokan járnak be a Bethlen utca - Egyetem sugárút környékéről. Oké, hogy most ott van a gyakrabban közlekedő 10-es buszcsalád, de csapnivaló a követés, képtelenség úgy átszállni a 22/22Y valamelyikére, hogy ne késsen az ember. Azt meg nem kéne elvárni az utasoktól, hogy 3-4 km-es út miatt keljen fel másfél órával hamarabb.
Én speciel a legnagyobb dugóban is spórolok 20-30 percet a tömegközlekedéshez képest. Ebbe belefér az is, hogy a kajámat minden reggel megveszem a teszkóban.