Komáromban sem volt rajta alutábla. Sőt, a GySEV-es mozdonyokról is eltünt a selejtezésük előtt pár évvel. Valahogy érdekes módon Ausztriában mindig leesett egynek-egynek az oldaláról az ottani rossz pályaviszonyok miatt... :-)
Komáromban így nézett ki a mozdony (a képet a neten lőttem valahol):

A pályaszámot pedig így festették fel, igaz, ez GySEV-es kép, de a MÁV-os is hasonló volt (a képet Bárdos Imrétől kaptam):

Na, itt az 520,010-es (azt hiszem a Brutzer gyűjteményből származik a kép, ha érdekel nagyobb méretben, a flickr-ről le tudod tölteni, vagy el tudom küldeni):

Régen meg (pl. 1965-ben) egy kicsit más volt a festés (a képet a gőzmozdonyos topkiból mentettem le pár éve):

Mi az az egyszerűsített rudazatú 375-ös? Én nem is hallottam róla, de a gőzmocis topikban szerintem tudnak segíteni.
A munkahengereket nem tettem át több okból:
- egyrészt kezdő vagyok, hajtás átalakításában meg abszolút amatőr.
- másrészt másfél-két éve, amikor nekiálltam, akkor azt sem tudtam, hogy túlságosan kilóg (sőt, most Tőled hallom ezt konkrétan, bár nem lep meg, mivel a Kleinbahn nem az aprólékos kidolgozottságról nevezetes.
- harmadrészt azt sem tudom, hogy érdemlegesen átalakítható-e a rudazat, vagy gyakorlatilag teljesen új gépezetet lehetne csinálni (amihez nekem se felszerelésem, se ügyességem nincs
A fotózásnak szerintem semmi akadálya. Akár egy kiállításon, ha lesz, de még (nagy valószínűséggel) egy évig fogok járni Fehérvárra. Dolgaim végeztével megbeszélhetünk valamit. Ha gondolod, mailcímem publikus, röppents egy drótposta galambot.