alkotasu Creative Commons License 2011.10.16 0 0 3125

Komáromban sem volt rajta alutábla. Sőt, a GySEV-es mozdonyokról is eltünt a selejtezésük előtt pár évvel. Valahogy érdekes módon Ausztriában mindig leesett egynek-egynek az oldaláról az ottani rossz pályaviszonyok miatt... :-)

 

Komáromban így nézett ki a mozdony (a képet a neten lőttem valahol):

 

 

A pályaszámot pedig így festették fel, igaz, ez GySEV-es kép, de a MÁV-os is hasonló volt (a képet Bárdos Imrétől kaptam):

 

 

Na, itt az 520,010-es (azt hiszem a Brutzer gyűjteményből származik a kép, ha érdekel nagyobb méretben, a flickr-ről le tudod tölteni, vagy el tudom küldeni):

 

 

 

Régen meg (pl. 1965-ben) egy kicsit más volt a festés (a képet a gőzmozdonyos topkiból mentettem le pár éve):

 

 

Mi az az egyszerűsített rudazatú 375-ös? Én nem is hallottam róla, de a gőzmocis topikban szerintem tudnak segíteni.

 

A munkahengereket nem tettem át több okból:

  • egyrészt kezdő vagyok, hajtás átalakításában meg abszolút amatőr.
  • másrészt másfél-két éve, amikor nekiálltam, akkor azt sem tudtam, hogy túlságosan kilóg (sőt, most Tőled hallom ezt konkrétan, bár nem lep meg, mivel a Kleinbahn nem az aprólékos kidolgozottságról nevezetes.
  • harmadrészt azt sem tudom, hogy érdemlegesen átalakítható-e a rudazat, vagy gyakorlatilag teljesen új gépezetet lehetne csinálni (amihez nekem se felszerelésem, se ügyességem nincs

A fotózásnak szerintem semmi akadálya. Akár egy kiállításon, ha lesz, de még (nagy valószínűséggel) egy évig fogok járni  Fehérvárra. Dolgaim végeztével megbeszélhetünk valamit. Ha gondolod, mailcímem publikus, röppents egy drótposta galambot.

Előzmény: IP2000 (3124)