Bzmot332 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 305

A trainz? Hát nem tudom... Nem viccelek, az openBve szerintem jobb. Megmondom miért. A trainz ugye fizetős (ez persze alap) és még egy izmosabb gépet is úgy befagyaszt egy-két alap cuccal, hogy az már fáj. Ezen kívül rohadt sokat foglal és az irányítása is hagy némi kívánni valót maga után. És akkor a sebességről nem is beszéltem, ugyanis konkrétan egy CKD vilivel mentem egy általam csinált tesztpályán (amiben semmi komolyabb terep nem volt, de már szaggatott, pedig nem gyenge a gépem) úgy 50-nel az egyenes pályaszakaszon. Hát, amikor 80-nal száguldoztam, akkor sem tűnt 50-nél többnek. Vonatoknál szint úgy. Tehát nekem nem jött be. Akkor már inkább World of Subways, bár ott is ugyanez a helyzet, csak ott még irreális hajtűkanyarokkal is tele van a játék (amiken 60-nal átcsikorogva - bocs, nincs is kerékcsikorgás a játékban - se siklasz ki). Az MSTS meg nem annyira jó metrózásra, az inkább csak vonatozásra jó szerintem, bár lehet, hogy egyedül vagyok így. Ráadásul a Train Simulatorban elég korlátozottak az építők lehetőségei, hiába próbálkoznak, akkor is egy 2001-es játékról van szó. Az MSTS2 meg annyira túl van dolgozva, hogy még minimumon is diavetítés lenne a gépemen meg a többség gépén is...

 

U.I.: Ilyesmit akár nevetsz, akár nem, az OpenBve-ben is össze lehet hozni. Pályának lásd Anthony Bowden "Watford Junction to Rugby" pályája, ami már elég Trainz színvonal már most is, járműnek meg lásd az épülő Ev3, CSUPA-CS FAV-jai meg a MFAV kocsi, amihez HLJ csinálja a cabot. És akkor még nem is említettem az épülő MIXA-t... Egyedül az egérrel kattintgatós részt nem lehetne perpillanat leutánozni.

Előzmény: KHZ-884 (304)