Hmm.. akkor lehet hogy törzsvevő leszek Nálad Feri :)
5. ajtóval amúgy éppen jól állok, van 2db közepesen rozsdás piros és két nagyon szép (egy kék és egy barna).. és még tartalék üvegem is van. Sajna azt még nem próbáltam, h vajon a fűtőszálak működnek-e az új szerzeményekben.. de nagy csoda lenne, ha véletlenül igen :)
Ami most fejtörést okoz, az első ajtók témája, ugyanis a pallas-omon a szétmálott gyári ajtók helyett hibátlan special ajtók lettek feltéve. De ha már pallas, akkor szeretnék rá menő, belülről állíthatós tükröket tenni. De sajna sem tükröm nincs (se special, se pallas).. sem azt nem tudom, h hogy menne az fel a special ajtóra.
A másik gondom, hogy épp szállítás közben repedt el a hidró visszafolyó gumicsövem a tartály közelében (a polip cső). De abból nem hiszem hogy érdemes lenne bontottal kísérletezni..hacsak nincs kéznél valami nagyon jó állapotú. East-Westék már tavaly megvigasztaltak, h GSA-hoz nincs náluk új.. de vegyem meg bátran a BX-ét tizensok ezerért és barkácsoljak házilag. Hát köszi :)
Az eddigi autóimon Solex karbik voltak, amit elég jól kiismertem már.. de ezen most Weber van és ijesztően sok csőcsonkot látok szabadon meredezni, valami nem teljesen kerek a szívató környékén sem...valamint van pár alkatrésze, amit még nem tudtam hová tenni.. szóval lesz még ezzel is tennivalóm.
Végül megosztanék két apró kincset aminek igazán örültem:
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/8/0/2/THM_0009351802.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/8/0/4/THM_0009351804.jpg)