VW Passat 2.0 PD TDI Highline BMP!!! motorkód
-Olajszivattyú csere (350e)
-Üzemanyag szivattyú csere (100e)
-Hengerfej repedés (80e)
-Turbócsere (250e)
-Vezérműtengely+hidrotőkék (100e)
-Folyamatos rángatás,DPF eltömődés.
Az autó folyamatosan a legjobb anyagokkal volt szervízelve. Rendszeres olajcsere(Mobil 1 ESP, Castrol SLX Longlife3) megtörtént 15000km-enként+öszes szűrő csere... Csodálkozok, hogy az emlegetett kettős tömegű lendkerék nem kezdett el csörögni. Viszont eladás után 2 nappal már 2 hibalámpa (motorkontroll,DPF) világított... :):)
Hiába itt bohóckodni a motorkódokkal... Annyi igaz, hogy a Bosch pd elemek tényleg bírják a kiépzést. Ha valaki Passat vásárlásra adja a fejét gondolkozzon a CR motoros új verziókban. Esetleg CC..