csaba600
2011.09.01
|
|
0 0
2905
|
Én azt gondolnám,hogy az csak jó,hogy 2200f/min után rögtön el kezd menni,és nem kell várni 7000-ig.Hiszen normál használatban ritkán "jut hozzá" az ember ehhez a fordulathoz pl. városban.Úgy éreztem magamat emiatt az FZ6-on,mintha lógna le a fáról egy gyönyörű lédús barack,de pont nem érem el.A másik megoldás,hogy egyes-kettesben üvöltetem a motort át a városon,de ezt elég kretén dolognak tartottam.Én is tudtam,hogy 7000-nél megindul,mint egyállat /ezt sokszor én inkább 9000-nél éreztem/,miközben általában 5000-el mentem.Tehát a nagy nyomaték,dinamizmus inkább csak igéret maradt.Egy motor mindenapi használatban általában 4000-5000-n forog.Ekkor kínomban elkezdődött a fordulatszámvadászat,de ritkán, adódik olyan közlekedési helyzet,hogy nagyon elpöröghessen a motor,pláne tartósan.Kivéve a pálya,vagy a német autópálya,amin nem járok.Vagy pedig 150-el mentem a Soroksári úton,pedig valójában 80 is elég lett volna. Ezért nekem az FZ6 egy szemfényvesztő délibáb maradt.
|
Előzmény: hetn (2897)
|
|