marky-511 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2593

Ha valaki annyira lusta, hogy 5-perccel az indulás előtt kimenjen a megállóba, akkor az így járt. A forgalmi viszonyokat mindig bele kell kalkulálni az időbe.

Ebben teljesen igazad van, amikor 5 percnél kisebb eltérésről beszélünk. Sajnos nagyobb eltérések is előfordulnak, pláne az olyan városnéző viszonylatokon, mint a 11-es, 19-es, 22/24-es, 25/25Y-os.

 

Ha minden megállóban(ott is, ahol nincs utascsere) megállna a busz és megvárná az onnan való indulási időt ,akkor a buszon utazók akadnának ki, hogy mit állnak egy üres megállóban(persze ha ugyanezt az utas lekésné a hamarabb jövő buszt, azt megint megszólná).

Pontosan erről beszéltem én is. A legjobb esetben is gyilkos szemekkel néznének a vezetőfülke felé. Ugyanez volt anno, még a Volán idejében, amikor egymás mögé állt be a Centrum megállóba egy 31-es és egy 10-es, és mindkettő kinyitotta az ajtót. Az eredmény persze az lett, hogy a 10-esre felszálló nekiesett a sofőrnek, hogy miért nem várta meg amíg elmegy a 31-es, miért kell neki hátra sétálnia?

A sofőr ügyesen visszavágott neki, hogy "Azért, hogy maga hamarabb hazaérjen".

 

Hülye utasok mindig lesznek, ezért nem kéne a DKV-nak támadási felületet hagynia magán. A mostani rendszerrel viszont a járművezetés, a jegyellenőrzés, a jegyeladás, a biztonságos közlekedés, a KRESZ betartása, az elsőajtózás, és a milliónyi feladat meleltt még azt is elvárják a sofőrtől, hogy üres megállókban álljon.

Nem kéne kezességet vállalni egy fenntarthatatlan rendszerért, mert amíg nincs meg az ehhez szükséges infrastruktúra, maximum a 17A-n, 18Y-n, és a hasonló viszonylatokon lehetséges tartani az iramot.

Előzmény: Ricsi89 (2588)