atty707 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 2544

Meg tudná mondani, hogy lehet úgy átszállni, ha az elől menő busz nem várja meg a hátul levőt? Illetve fordítva. A hátul levő nem nyitja ki az ajtót - kérés ellenére sem - amíg az első a megállóban van! Sokkal több értelme lenne, ha az azonos! útvonalon haladó buszok egyenletesen el lennének osztva, így aki át akar szállni tudná, hogy a buszom után x perc múlva van ott a másik, és nem kell egész úton idegeskednie, hogy elérem, vagy nem érem el, és akkor lehet ácsorogni 15-20 percet, amíg jön a következő. Nem beszélve a "pontosan" induló buszokról. Ha már ki van hírdetve, hogy busz nem indul el a megállóból hamarabb, mint ahogy elő van írva, akkor miért nincs ez számonkérve a sofőrökön. Rendszeresen  3-4-5 perccel hamarabb indulnak ki a megállókból a buszok. Persze nem az induló végállomás után kell nézni 1-2 megállóval. Egyébként is ez a "pontos" közlekedés úgy baromság, ahogy van. Valószínűleg olyan valaki találta ki, aki sosem vezetett buszt, de még nem is közlekedik vele napi szinten. A céges audi A8-ból könnyű az észt osztani.

Képzelje el, hogy az a nagy harci helyzet, hogy az elmúlt 2 év alatt több busz robbant le alattam, mint az elmúlt 20 év alatt a volános időszakban. Lehet én hozom a balszerencsét a szegény dkv-ra, nem tudom? Napi szinten több civist lehet vészvillogóval állni látni az utakon sajnos. És ez a tendencia egyre rosszabb lesz. Volt olyan is, hogy én szóltam a sofőrnek több esetben is, hogy gáz van a buszával. (pl. ékszíjat húzta maga után cafatokban, vagy a motorborítás volt hiányos, de történt már megállás hibás ajtó miatt - élvezet volt 10km/h sebességgel megtenni azt a 2km-t, ameddig elvergődött a sofőr vele a megállóba, külön "köszönet", hogy a szakadó eső ellenére leparancsolt mindenkit a buszról, nem engedte meg, hogy bent várjuk meg a következőt), valamint füstőlő motor miatt is, a többszöri rendszer rebootról ne is beszéljünk) A volános időben volt 2 ékszíj csere (a sofőr megcsinálta, késés volt a végállomáson kb. 5 perc), ajtó miatti késés (szintén a sofőr végzett gyorsszervízt, az összeszedett 10 perc késésből 8-at ledolgozott a végére), valamint 1-2 defekt, ami tényleges megállás volt.

Meg persze volt most pénteken, hogy lerobbant a civis, és így hiába vártam a megállóban. A pótlás 2 perccel jött hamarabb, mint a következő, ami 30 perces követésnél legalábbis véleményem szerint elég "gáz". De legalább jött...

Előzmény: uhhuka (2542)