AkosK. Creative Commons License 2011.08.16 0 0 73

Sziasztok!

 

Tudna valaki abban segíteni, hogy mi lehet az oka annak, hogy a saját otp-s bankszámlámról "belföldi banki átutalás" menü alatt nem tudok a saját új virtuális webkártyás számlámra átutalni? Azt írja ki az elküld után, hogy "Hiba a művelet végrehajtása közben.A kedvezményezett számlaszám nem felel meg a CDV ellenőrzés feltételeinek."

A virtuális számlámhoz adva van egy kártyaszám, egy lejárási dátum és egy cvc2 kód. Lehet, hogy a kedvezményezett számlaszámához általam beírt kártyaszám az csak egy kártyaszám és nem maga a virtuális számlaszám? Mit nem tudok jól? Már vagy 3-szor voltam bent a helyi otp fiókban virtuális számlát intézni, nagy nehezen összehozták (hadd ne kelljen részleteket mesélnem), erre most meg nem tudok utalni. Lehet, hogy negyedszer is be kell fáradnom? Előre is köszönöm a segítséget!