nobolond Creative Commons License 2011.07.30 0 0 4646

Kedves Topictársak ! - (különös tekintettel a felsőveztékezés gyötrelmeivel is megbirkozókra.... :)))))

 

 

MEGAKADTAM.... :((((

 

 

Mivel a kezdet kezdetén - könnyelműen - egy Y-váltót terveztem a diorámába, hát most aztán fő a fejem a felsővezetékezéskor.

 

 

itt van ez a fránya "inflexiós pont" -  piros vonal - ( a leendő tereptárgyak és a kitérő két ágának kellő távolsága miatt kellett így vezetni a nyomvonalat )

 

A "föléje hajló" madzag vezetésére több megoldás kínálkozik - de egyik sem az igazi... :((((

 

1. a munkavezeték iránytörése

(nyilvánvaló, hogy ezt csak tartókarnál lehet megcsinálni

 

 ahhoz viszont ez - az A-B oszlop- és vezetéktávolság nevetségesen rövid :(

 

2. Ha keresztezem a vezetékeket (kép radio100jozsi-tól)

 

a helyzet még rosszabb, mert a modelldrót gyárilag forrasztott függesztékeit el kell vágni, hogy átférjenek a munkavezetékek keresztezéskor :

 

emellett túl sűrűek lesznek az oszlopok...

 

(Természetesen most még csak próbálok - még nem vágtam el, nem hajlítottam el a modellvezetékeket.)

 

 

Mit javasoltok ?