BPI-553
2011.07.16
|
|
0 0
10440
|
Ja, gondolom az ismerősöd kipróbálta a BPI-553-at is onnan kelenföldről és rögtön megállapítottátok mindketten, hogy az ajtók kifelé nyíltak és befelé záródtak; a km/h 70-80-at csalt; a ford.számmérő biztosan nem mért megfelelően; a műbőrkapaszkodók tuti koszosak voltak és szakadtak, ráadásul nem lógtak, hanem az égnek álltak; az ablakokat nem lehetett bezárni; az ISO kapcsolók tuti nem működtek megfeleően; az index lámpák rózsaszínek lettek és 1,5 másodpercel lassabban villogtak; a féklámpa olajnyomás mérője nem jelzett vissza; minden kanyarodáskor a váz elcsavarodott; fékezésnél a busz a földet súrolta, induláskor pedig mindig kettészakadt a busz; az ablaktörlő valójában az ablakot törli és nem a vízcseppeket; a gumik kopottak, ezért az úton keresztbe megy a busz; a csillámpadló pedig nem csillámlik, mert túl sokszor mosták fel; a babakocsival közlekedők nem tudnak felszállni a kettes ajtónál, mert az a fránya korlát ott van, ezért hátra kell sietniük a 3. ajtóhoz, pedig ezt a hibát már múltkor is beírtátok a kiskönyvbe és az a fránya műszak nem intézkedett; D sebességfokozatba téve tolatni kezdett a busz, N-ben pedig magától padlógázt adott és garázsba ment.
Ismerjük már a "nem túl jó véleményedet"... -.-' |
Előzmény: 430 322 (10436)
|
|