smnks Creative Commons License 2011.07.15 0 0 2690

Szia Rizibácsi!

 

 'Személykocsi' témánál tett hsz.-odra válaszolok itt, nehogy az 'OFF' -olás vádja érjen minket odaát!

 

"...Nem baj utolsókból lesz az első..."

 

 Ez bizony könnyen lehet, legalábbis hozzám képest, mert Bz52000-es kocsijaim minősége  -mindenekelőtt a festés és feliratozás tekintetében-  inkább nevezhető 'pléhtájm' kategóriájúnak, mintsem modellnek. Pedig egy-két plusz ötletet is beletettem, úgymint pl. 9 mm-rel megnövelt tengelytáv, lehajtható átjárópallók és kihajtható átjárókorlátok, gőzfűtési fővezeték+kondenzszelep imitáció a kocsi alján (ahogy az a Fugi kocsiknál is tartozék). De hiába az ötletek, ha a kivitelezés minősége kívánnivalókat hagy maga után (:-()

 Na mindegy, ha már szövegeltem róla, ide teszek egy képet is. Tehát, VasutTOM 'Puszta-expreszének' analógiájára, ez meg az én 'Pléhtájm-expreszem' (:-D)

 

 Más: Róbertke egy MÁV feliratos kocsiról írt itt! De az nem 'X'-es kocsi. Én a szükségből kalauzkocsikká átalakított teherkocsikról (is) szeretnék jellegrajzot, vagy legalább az alaptípus(ok)ról. Mert az a gyanúm, hogy a jellegrajz albumokban (MÁV '67 és '75) ezek sem szerepelnek. Modellben 3 ötletem is lenne a kiindulási modellre, de rajzok, méretek nélkül nehéz lenne elindulni.