Törölt nick
2011.07.13
|
|
0 0
4617
|
Az emelkedéshez egy érdekes adatot olvastam egy régi MIBA-ban (most nincs előTTem, a kisebbik fiam elkunyerálta), ahol is az egykori bajor EG4x1/1 (későbbi E73) eredetijét mutatják be, meg persze a Brawa modelljét is. Egy meredek, sokszor kis ívsugarú Freilassing- Berchtensgaden vonalra szánták. Max emelkedés 50 (sic!) ezrelék, legkisebb ívsugár 180m.
Egy dolog biztos:
Ha valaki visszamegy az első korszakba, konkrétan bajor vasutakhoz 1916-ba, és kis területen épít, akkor bátran csinálhat merdek, szűk ívekkel tarkított hegyi pályát, rövid vonatokkal, és kuriózumként még villamosíthatja is, sőt kell is! A Brawa ezen modellje volt már a kezem alatt, nem egy "kispályás" szerkezet, vonóerő lesz bőven, és erdetiben is csak pár kocsis vonatokat húzott/tolt!!! fel a hegyre.
Igazi kihívás egy ilyen asztal, de meseszép eredménnyel kecsegtet! |
Előzmény: alsó madárfogás (4615)
|
|