sélliagrav Creative Commons License 2011.07.12 0 0 8357

Kis kiegészítés: a kombinált közlekedésnek a másik (nemzetközileg) bevált módja a B+R parkoló és a kölcsönbringa ... azaz a lakhelyen a kerékpártárolóban hagyja a cangát és közösségi közlekedéssel tovább utazik, a városban pedig kölcsönbringával folytatja az utat. Ez utóbbi talán megvalósul Pesten a következő 1-2 évben (bár én szkeptikus vagyok, hogy működőképes lehet-e ez nálunk). Az előbbire meg nem véletlenül válasz az Alsón és Felsőn üresen tátongó tároló: egy közepesen normális bringa is egy havi fizetés, 3 db közepesen jó lakattal lelakatolva is 80% feletti az esélye, hogy 1 hónapnál tovább nem marad a birtokomban a jármű (egy átlagos magyar kerékpártolvaly az említett védelmet átlag 2 perc alatt hatástalanítja úgy, hogy a térfigyelőkamera felvételeivel sem fogják el később). A kiegészítőkről nem is beszélve: ezek hiába gyorsan leszedhetők, ha minden mozdíthatót levesz az ember, akkor egy parkolás könnyen 10 perces művelet lesz, ha fent hagyom, akkor ezek garantáltan az első nap eltűnnek róla.

Előzmény: sélliagrav (8356)