iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 935

nincs lyuk.

A tű szerepe az hogy annak a furatnak ami a benzint juttatja a szívócsatornába annak a keresztmetszetét szűkíti le.

Kicsit hasonlii az elv a súbertűs karbikra de itt fixen van.

A tű alján igen ott van a seeger az kell mert az ott levő résen jut fel a benzin.

A seeger is kell ,mert nem engedi,hogy lecsússzon a tű a fúvóka aljára .(mert akkor elzárná a fúvóka furatát ás az lenne a gond)(betőmné a furatot!!!)

A rés sokszorosa a fúvókán levő furatnak ezért nincsen gond áramlik a benya szabadon.

Csak éppen nem kissebb nyaláb-ban ,hanem egy kúpos oszlopban torkollik fel a szívócsatornába.

Tehát remélem érthető nem simán hanem gyorsítva .

Jobb a porlasztási kép nincsenek nagy cseppek hanem ködszerűen mint az MZ-nél.

De szerintem takarékosabb és jobb mint az MZ karbi persze magasabb fordulatokon ott már bistos ez is túldúsul.

Persze nekem csak 1 db MZ karbi van ez a hasonlítási alap.

De eddig minden sikerűlt az MZ karbi felszerelésében is leírtam sokmindent, (az MZ karbikat is támogatom eddig sok tanácsot adtam annak aki kérte).

Előzmény: cudar08 (933)