nincs lyuk.
A tű szerepe az hogy annak a furatnak ami a benzint juttatja a szívócsatornába annak a keresztmetszetét szűkíti le.
Kicsit hasonlii az elv a súbertűs karbikra de itt fixen van.
A tű alján igen ott van a seeger az kell mert az ott levő résen jut fel a benzin.
A seeger is kell ,mert nem engedi,hogy lecsússzon a tű a fúvóka aljára .(mert akkor elzárná a fúvóka furatát ás az lenne a gond)(betőmné a furatot!!!)
A rés sokszorosa a fúvókán levő furatnak ezért nincsen gond áramlik a benya szabadon.
Csak éppen nem kissebb nyaláb-ban ,hanem egy kúpos oszlopban torkollik fel a szívócsatornába.
Tehát remélem érthető nem simán hanem gyorsítva .
Jobb a porlasztási kép nincsenek nagy cseppek hanem ködszerűen mint az MZ-nél.
De szerintem takarékosabb és jobb mint az MZ karbi persze magasabb fordulatokon ott már bistos ez is túldúsul.
Persze nekem csak 1 db MZ karbi van ez a hasonlítási alap.
De eddig minden sikerűlt az MZ karbi felszerelésében is leírtam sokmindent, (az MZ karbikat is támogatom eddig sok tanácsot adtam annak aki kérte).