Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 37860

Meg esetleg az,h pl. átépítés után nem emelték fel a sebességet. Egy jó pályamester erre is gondol, van is egy jó példa rá, épp az a vonal, ahol a 10 km-es 10-es lassú volt, azt mikor átvette a mostani pályamester szó szerint a sírból hozta vissza, hiszen a 10-es lassú miatt már alig utazott rajta valaki halállistán is volt akkor a vonal. Azóta meg átépült a vona lnagy része és sikerült többszöri próbálkozás után kijárnia, h az átépített részen 40-ről 50-re emelték a sebességet.  Bírná a 60-at is, csak ahhoz több fénysorompó behatási pontját át kéne helyezni, az meg sok pénz és eddig nem volt rá hajlandóság.

 

A battonyai vonalról (Mezőhegyes-Battonya) hallottam azt,h azt is végig átgombolták 34-es sínre és minden adott volt ahhoz,h 60-ra felemeljék akkor a sebességet és nem tették, mert nem gondolt erre a pályamester. Pedig nagy előrelépés lett volna.

Előzmény: Törölt nick (37859)