Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 37852

Hogy lehet nem észrevétlenül betartani a lassujeleket ?

 

Például  egy előre nem látott eseménynél pl síntörésnél  az esetek túlnyomó részében nincs betartva illetve a vágányzárakat megelőző un technológiai lassujeleket sem tartják be. sajnos a lassújekere nem hat a vonatbefolyásoló a legtöbb esetben.

 

Ez pontosan ugyanaz mikor az utszélén felejtik a Közútépítőink a 20-as táblát a melósok meg már  régen héthatáron is túl vannak.

 

Ugyanez megitélés alá tartozik a pályan munkások dolgoznak jelzőeszkönél történő hangjelzés nélküli elhaladás is.

 

Ezek a dolgok  sajnos tények ezek kivizsgálásával dolgozom és rettenetes rossz a technológiai fegyelem.

 

Szigorítani meg minek egyszerűen nem csak a jelzéseket kell komolyan venni hanem azok kitűzését is.

 

Ha egy hete már ott van a "Péter " és nem látnak melóst a környékén senki nem fog figyelmeztető jelzést adni. Ugyanez van ha már két hete az árokszélén van egy 20-as tábla alacsony karón mindenki elmegy mellette-kivéve mikor sünjeink direkt befészkelik magukat az ilyen helyekre. Volt olyan őrült ötlet, hogy a vonatok sebességét is mérjék trafipaxszal.

 

Természetesen a judásóra a szalag a tachográf mindent elárul ujabban már a GPS-is ,de a tényeken sajnos nem változtat. Szummázom ,hogy mind a vasuton,mind a közúton ugyanolyan szabályszegések vannak.

 

Megvizsgáltuk a menetrendnélkül közlekedő mukavonatok sebességét (TVG UDJ  FKG Mérővonat !!!, permetezővonat ) kezdve azzal, hogy a munkasebességet legtöbbször még a vezetője sem tudta-tolt menet rakott menet fékezett tömeg stb még a reálsebeség sem volt betartva. Volt olyan siklás ahol az engedélyezettt sebessség többszörösével haladt a munkavonat .

 

Szerintem csak nagyobb fegyelem kellene a szabályok betartása mindig egyéni ! 

Előzmény: Törölt nick (37850)