Amennyiben elmélyül a vita előtte meg kell jegyeznem ,hogy mindkét félnek igaza van,vagy lehetne.
Mind közúti (kamionos,mind országos közforgalmú járművezetői képesítéssel rendelkezem) .
Kicsit párhuzamot vonva a két szállítási mód között.
El kell mondani sajnos mindkét fél nagyon sokat hibázik és legtöbbször tesznek is a szabályokra.
A mozdonyvezető is ugyanolyan fáradt,mint kamionos kollégája.
A kötött pálya miatt nem fog tudni letérni az utról . Találkoztunk olyan mozdonyvezetővel is aki menetközben fittyet hányva minden forgalmi szabályra szerelte a mozdonyát. Szinte természetes, hogy menetközben eszik a vezér úr olvassa az ujságot ugyanúgy mobilozik meg küldi az sms-t, mint néhány topiktársuk az mms-t az utról meg a vasútról. .
Számtalan esetben nem tartják be a mozdonyon sem az előírt sebességeket. Mielőtt valaki azt mondja képtelenség legtöbbször az ideiglenes sebességkolrátozásokról van szó !
Valakiár egyszer átrágta a vonatbasorolás rejtelmeit? Akkor láthatóvá válik,hogy ugyaolyan szarvashibák vannak egy vasúti szerelvényben is,mint a kamionban.
Valaki már gondolt arra,hogy avasúti kocsikban valójában milyen áru is van ?
Ugye a 22,5 tonna tengelyterhelésbe minden belefér ?
Alapestben normális gazdaságnál rendszerezni kellene a szállítási módokat és feltételeket nem engedve tért nyerni sem a közúti sem a vasúti,légi, vizi szállításnak egymás kárára.
Legfőképpen ezzel is lehetetlenné téve a topikgazda vicinálisokat.