Törölt nick Creative Commons License 2011.07.02 0 0 37837

Amennyiben elmélyül a vita  előtte meg kell jegyeznem ,hogy mindkét félnek igaza van,vagy lehetne.

 

Mind közúti (kamionos,mind országos közforgalmú járművezetői képesítéssel rendelkezem) .

Kicsit párhuzamot vonva a két szállítási mód között.

 

El kell mondani sajnos mindkét fél nagyon sokat hibázik és legtöbbször tesznek is a szabályokra.

A mozdonyvezető is ugyanolyan fáradt,mint kamionos kollégája.

A kötött pálya miatt nem fog tudni letérni az utról . Találkoztunk olyan mozdonyvezetővel is aki menetközben fittyet hányva minden forgalmi szabályra szerelte  a mozdonyát. Szinte természetes, hogy menetközben eszik a vezér úr olvassa az ujságot ugyanúgy mobilozik meg küldi az sms-t,  mint néhány topiktársuk az mms-t az utról meg a vasútról. .

 

Számtalan esetben nem tartják be a mozdonyon sem az előírt sebességeket. Mielőtt valaki azt mondja képtelenség legtöbbször az ideiglenes sebességkolrátozásokról van szó !

 

Valakiár egyszer átrágta a vonatbasorolás rejtelmeit? Akkor láthatóvá válik,hogy ugyaolyan szarvashibák vannak egy vasúti szerelvényben is,mint a kamionban.

 

Valaki már gondolt arra,hogy avasúti kocsikban valójában milyen áru is van ?

Ugye a 22,5 tonna tengelyterhelésbe minden belefér ?

 

Alapestben normális gazdaságnál rendszerezni kellene a szállítási módokat és feltételeket nem engedve tért nyerni sem a közúti sem a vasúti,légi, vizi szállításnak egymás kárára.

 

Legfőképpen ezzel is lehetetlenné téve a topikgazda vicinálisokat.

 

Előzmény: Nyírség IC (37835)