"A vasút önmagában sem feltétlenül olcsóbb, mint a busz, ha meg az infrastruktúrát is hozzászámoljuk, akkor meg garantáltan rosszabb megoldás."
Ezzel azért lehetne vitatkozni. Dobálóznak azzal páran ,h a busz negyedannyiból is elmegy, de ez nem igaz. Mert ugye mivel számolnak: A busz az útvonalon megeszik X l üzemanyagot, van egy sofőr és ennyi.
Vonatnál meg mik vannak benne: 2 fő személyzet (kaller, vezér), X ft PHD, 30 km-en még van X fő, aki szolgálatot teljesít stb.
De hát 30 kmá-es buszútnál is van pályaudvar, ahol van személyzet, dolgozik pénztáros, műszakis, információs stb. És ugye a busz is rongálja az utakat pénzbe kerül javítani, a buszmegállókat, pályaudvaroakt is fejelszteni kell, de mindenképp költeni kell rá pont úgy mint a vasútállomásokra vagy megállókra (takarítás, télen hólapátolás stb.). Ezek a költségek viszont nem a Volánnál jelennek meg, az utat a közútkezelő javítja, a páylaudvart és a megállót az önkormányzatok takarítják az a költség náluk jelenik meg.
Ha a busz után is fizetni kéne PHD-t ( kátyús utak foltozásából fizetné a Volán a ráeső részt), meg a Volán saját költségén takarítaná meg hómentesítené a megállóit, amit ő használ meg nem az önkormányzat újítaná fel a pályaudvart saját költségén akkor mindjárt nem lenne olyan olcsó a busz sem.