:))))) Szegény Cassar.... Azért zenei rendezte is ezt a produkciót a főcím szerint. Tényleg nem egy dekoratív fickó, de ugye a zenészeket nem is ezért szeretjük elsősorban.:P Lehet, hogy csak a termete miatt szerzett be egy pufibb zongorát? :))
Mindenesetre jó választás volt az a gép, bármi is legyen. Igen aljas "fűszereket" kevergélt be a zongora réteg fölé vele a bácsi. A Rever már-már templomi fílinget kapott a nagyon puha hangzás mellett..., ami abban a tracklistben ott jól is áll....
És ami egy olykor ennyire élő / egyenetlen / zaklatott előadásmódnál fontos, piszokul figyel az énekesre és pontosan követi a pontatlanságokat :)).
A dinamikusabb többi számnál ez ugye nemigen jön felszínre, mert a ritmus adott, Mylene pedig az idő előrehaladtával egyre pontosabb énekes is lett. Az Avant Que L'Ombre... átvezetőt kifelejtettem. Az egész szerintem dramaturgia szempontjából is jobb helyre került, mintha a végén lett volna (meg hát ugye nyilván nem is akarták ugyanoda, mint korábban). Aztán ugye jött a folytatás, ahogy írod.
Én sajnos csak a konzerveket tudom összehasonlítani egyelőre, de azok közül amiket láttam, ez tetszett a legjobban.
Kérdésem is van Hozzád, hamár véletlenül pont erre jártál :)) A DVD-re hány este anyagából vágnak? Itten aszongya a kisokos, hogy két előadás volt az SDF-ben. (Az mondjuk elég szerénytelen, hogy mindkettőre egy-két órán belül elfogytak a jegyek nyolcvanezresével .... :))) (A Brüsszelire is aszongya, hogy elment 50.000. Nem lehet, hogy ott a kapacitás csak az ülőhelyekre van számolva és a dühöngőbe fértek a többiek?)
Giorgino: Ilyen-olyan lelki problémákra elég sokminden nem ajánlott a Farmer repertoárból ahogy figyelem :))))))) Néha úgy érzem, hogy egy picike Kafkába oltott Ady Endre veszett meg egynémely produkcióban, bár azért a koncerteken erre (szinte) mindig jön valamilyen feloldás :)) A film nehezebb ügy....