A közvélemény kutatáshoz adnák át infót, mégpedig anno a 2,4-es JTD-n cseréltem lendkereket. Semmi egyebet ami komoly lenne.
A sztori a következő:
Szörfözni mentünk a haverokkal de a tópart víz alatt volt, amilyen marhák vagyunk átgázoltunk a kocsikkal kb rendszám tábla alsó éléig érő vízen. Igy utólag elég idióta ötlet volt. Ez után kezdett lassan ciripelni valami a kocsiban. Először szíj hangra gyanakodtam. Aztán napról napra egyre jobban hallottam és egyre csikorgósabb hangja lett. A híres szerelők tippelgettek, hogy ez kuplung csapágy vagy a lamellán fellazult szegecsek meg mit tudom én még milyen hangok. Aztán elvittem az egyik olasz mániáshoz, szétkapta és lógó orral közölte a sokkoló hírt: Lendkerék! Na mondom, én újat biztos nem veszek! Végül szereztem egy 1,9-es Puntóét 100 Euróért. Mikor érte mentem, nem is nagyon hasonlított az eredetire de aztán átméregettem a lyukakat, meg fogas koszorú magasságát, fogszámot stb. és minden egyezett. Azóta is ezzel fut a kocsi, bár már nem nálam. Ekkor kb. 170.000 km volt a kocsiban.
Szerintem ez a hiba a kavargó homokos víz miatt jött elő, amivel rendesen kiöblítettem a kettős tömegűt. Ráadásul 3 napon egymás után. Ezekben a napokban a többiek kocsiján is elő jött ez-az: vezető ill feszítő görgők, amikhez elért a víz. Ezek mondjuk más márkák voltak.
Szóval így jártam. Egyébként le a kalappal a JTD-k előtt, ritka strapabíró motorok! Én nem félek tőlük a mostani gép is JTD.