Törölt nick
2011.06.24
|
|
0 0
37746
|
Új építés, vagy átépítés hasonlít abban, hogy mindkettő valamilyen fejlesztés.
Az a bajom, hogy az általad hozott példa viszonylatok jó része viszont igencsak szerény ahhoz, hogy ott vasutat építsünk. Agonizáló mellékvonalak folytatásának semmi értelmét nem látom. Egy Bácsalmás, egy Battonya vagy egy Nagykereki sem túl komoly potenciál vasútépítéshez. Meg honnan lenne rá akkora forgalom egyáltalán? Mert ha nagyon komoly igények lennének, akkor ezek legalább egy részének a kerülőirányokon meg kéne jelennie. Pl egy Nagykerekinél is mekkora forgalom lenne? Nemrég írták az anyatopicba, hogy Nyírábrányban is van jó esetben napi 1-2 tehervonat irányonként. Kunbaja fele is mi menne? Bajáról is van/volt Kelebia felé heti néhány favonat oszt' szevasz.
A megépült autópályák esetében (bár a kiépítési szintükkel lehet vitatkozni) legalább több helyen a forgalmasabb viszonylatokban épültek. |
Előzmény: Lovrin (37737)
|
|