Dénes Balázs
2011.06.24
|
|
0 0
37732
|
Másrészről én olvastam olyan cikket, hogy egy újonan megépült infrastuktúrával szemben az az alapvető követelmény, hogy a működtetés, fenntartás költségeit kell, hogy kitermelje a használati díjból eredő bevétel (namegy ugye externáliákkal sem árt foglalkozni, bár pl egy autópálya vagy új elkerülőszakasz általában mindezek csökkenését is előidézheti).
Megnézném én azt is, hogy mi lenne, ha egy újonan épített/átépített vasútvonal esetén kéne bebizonyítani azt, hogy a PHD-ból eredő bevétel fedezi-e vajon a komplett átépítés költségeit...
Ráadásul én megnézném azt is, hogy pl egy nem PPP-ben, hanem simán állami beruházásból épített autópályaszakasz esetén is vajon minden évben ilyen sokmilliárdos tételek keletkeznek-e, mint itt a rendelkezésre állási díj, illetve ott a beruházások költségét hogyan és hova könyvelik el. |
Előzmény: vrobee (37729)
|
|