alkotasu Creative Commons License 2011.06.23 0 0 2515

Nagyon szépen alakul a Bz!

 

A tető sarkának lereszelésénél figyelj arra, hogy a kiugrásból semmi ne maradjon, a kocsi a vége felől teljesen fordított U alakú legyen. (Ezt a hibát én is elkövettem az egyik kocsinál.

 

A másik: mielőtt feltöltöd az átjáró ajtó körüli részt gittel, (ne műgyantával, mert szerintem a gittet könnyebb reszelni, alakítani), előtte maszkoló szalaggal ragsszad le a helyét. Akkor nem kell kapargatni a véletlenül bejutott trutyit. A gyári átjáró ajtót meg síkba kell reszelni úgy, hogy a fugi ajtó ne lógjon ki a síkból. Az ablak helyét meg kell nagyítani, mert a fugi ajtó ablaka nagyobb. Egyébként a gyári peronablak "üvegét" megtartottam, és az támasztja belülről a fugi üveget.

 

Na, már annyi bölcsességet írtam, hogy most már mindent tudsz! :-))))

Előzmény: rizibácsi (2511)