alkotasu
2011.06.23
|
|
0 0
2515
|
Nagyon szépen alakul a Bz!
A tető sarkának lereszelésénél figyelj arra, hogy a kiugrásból semmi ne maradjon, a kocsi a vége felől teljesen fordított U alakú legyen. (Ezt a hibát én is elkövettem az egyik kocsinál.
A másik: mielőtt feltöltöd az átjáró ajtó körüli részt gittel, (ne műgyantával, mert szerintem a gittet könnyebb reszelni, alakítani), előtte maszkoló szalaggal ragsszad le a helyét. Akkor nem kell kapargatni a véletlenül bejutott trutyit. A gyári átjáró ajtót meg síkba kell reszelni úgy, hogy a fugi ajtó ne lógjon ki a síkból. Az ablak helyét meg kell nagyítani, mert a fugi ajtó ablaka nagyobb. Egyébként a gyári peronablak "üvegét" megtartottam, és az támasztja belülről a fugi üveget.
Na, már annyi bölcsességet írtam, hogy most már mindent tudsz! :-)))) |
Előzmény: rizibácsi (2511)
|
|